7 Greseli in WordPress pe care ar trebui sa le eviti

Multi indivizi care vor sa aiba un site sau blog WordPress fac unele greseli majore chiar de la bun inceput. Aceste greseli se amplifica pe parcursul evolutiei site-ului si invariabil in 99% din cazuri duc catre esec: un site cu putini vizitatori, care nu apare la cautari in Google, care nu poate fi monetizat, care pare sa nu isi gaseasca locul si rostul… cu alte cuvinte un „site mort”.

De multe ori a trebuit sa duc munca de convingere ca un prieten sau client sa evite anumite greseli si capcane care ar fi putut conduce site-ul pe o linie moarta. Stiu ca majoritatea dintre voi pornesc cu astfel de idei la drum, de aceea am decis sa scriu o serie de articole (si nu unul singur) in care sa prezint care sunt aceste greseli si cum pot fi ele evitate.

Aceste greseli nu implica partea tehnica ci mai degraba tine de planificare si implementare. Daca ti-ai propus sa iti faci un blog pe care sa scrii pentru colegi, doar asa, pentru ca toata lumea are blog si e la moda, atunci aceste articole nu sunt pentru tine. Ma adresez in primul rand acelora care iau bloggingul in serios, care vor sa faca dintr-un simplu site un brand, care vor sa promoveze idei, produse si servicii si in cele din urma vor sa scoata bani de pe urma unui blog pe WordPress.

Intrucat nu voi publica toate articolele dintr-o data, va recomand sa va abonati la fluxul RSS pentru a urmari aparitia acestora online:
#1. Obsesia temei grafice
#2. Lipsa unui plan concret pentru viitorul blog/site
#3. Continut neorganizat
#4. Lipsa unei structuri a blogului/siteului
#5. Necunoasterea publicului tinta
#6. Prea multe pluginuri
#7. Capcana „celor 5 minute”

Related Posts